DAG 15


Ännu en ny vecka som börjar!
Förra veckan så gjorde jag 4 pass och 3 promenader. Var helt säker på att jag hade gjort 4 promenader men när jag kollade i RunKeeper (bästa appen som finns) nu så insåg jag att de bara var 3... Men i onsdags när tjejerna skulle sova här så städade jag ju hela morgonen, vilket jag tycker är ett träningspass:)) Så man kanske kan säga att de blev 5 pass och 3 promenader...?
När jag ställde mig på vågen i lördags så var de inte längre lika bra som de var i onsdags... Men de stod ändå att jag hade gått ner -2,2 kg. (sen jag började) Så jag får väll ändå tycka att det är ok!? 2 kg på 2 veckor.

Så härligt att börja veckan med en långpromenad, idag följde Martina med. Hon har jobbat natten så vi passade på innan hon skulle gå och lägga sig nu. Dock regnade de bra, men vad gör de nu när jag köpt mig ett nytt EGET regnställ? Fungerade super! Så nu kommer jag inte behöva låna mammas längre. Även om jag gillar de:)

Ikväll blir de nog ett Step pass kl 20. Lite segt att träna så sent men jag jobbar ju till 19,15 idag så då hinner jag inte med något annat... Det var ett väldigt bra step- pass förra måndagen så håller tummarna för att de blir de idag igen!
/Sofie


Kommentarer
Postat av: mamma

Du kämpar bra och det verkar som du är så glad.

Men du, slarvar du på helgen?

2011-09-05 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0