DAG 12- Fredag IGEN


Igår var jag inte jätte pigg... Barnen sov ju över här och ALLA utan jag sov gott hela natten. Men va mysigt det var, speciellt på morgonen när man sitter och äter frukost tillsammans:)) Men idag sitter jag här ensam...
Idag blev de iaf en liten promenad nu på morgonen, trodde de skulle börja regna men jag klarade mig i från de.

Ikväll ska vi ut till Jossan med fotbolls tjejerna. De ska bli SÅ roligt. Helt otroligt att alla faktiskt kunde ikväll. Jag har inte varit hemma hos henne sen hon flyttade till Vallda, så de ska bli kul å se hur hon har de hemma:) Spännande...

Ska försöka hinna med ett träningspass innan roligheterna ikväll. Gick nämligen till gymmet igår och jag tycker de är så mycket roligare att gå på ett pass. Men man ska hinna med allt också...

I veckan köpte jag faktiskt blommor till min kille! Han har varit extra snäll de sista och de ville jag visa att jag uppskattar. Får se hur länge de håller i sig bara... Hoppas de blir längre än blommorna håller sig:)



FINA
Det trodde ni inte om mig va??
(Kan ju säga att jag ville ha dem själv...)



Nu ska jag börja mig underbara fredag!
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0