Varannan månad 3/10-11


Nu har vi dragit igång!!
Så roligt att de äntligen börjat, vi är 4 par som nu sagt att vi ska ses den 3:e varannan månad.
Igår drog vi igång:)) Denna kväll var de Elin och Kristoffer som var värdparet. Man har varit nyfiken länge och funderat på vad de skulle ha hittat på... De kom sen fram att de hade bokat in Bowling på schemat för denna kvällen. Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag spelade sist så de var en riktigt rolig överraskning. Så när vi tjejer hade vunnit över killarna så blev kvällen helt plötsligt ännu lite bättre!! Efter vinsten så bar de sen hem till värdparet för kvällsfika. Färska frallor, massa goda pålägg, kaffe och juice. Vilken kväll de blev! De lade ribban med en gång, enkel och super kul:)




Girl power:))



Här ser de bra uppgivna ut, inte så konstigt...



Det var här någonstans Malin helt plötsligt blev bra på Bowling, vad hände?!



Tyvärr var de bara att inse att han är bättre än mig på Bowling...



Här har ni bevis på att min kille inte allid är normal... 



De tjusiga värdparet:)
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin blogg du skapat! :)

2011-10-04 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0