Ner till Åsa ikväll

Arbetsdagen är över och jag ska försöka få med mig pappa ner till farfar. Ska ner till Steffi å Jacob ikväll så då tänkte jag passa på att träffa farfar innan. Får sådan ångest ibland att man inte hälsar på gubben oftare... Men ska försöka bli bättre på de:)

De blir iaf tacos å idol även denna fredagskväll, eller de är vad värdparet har lovat iaf. För min del så låter de perfekt! Både jag och Steffi ska upp å jobba imorgon, så de kommer inte bli så sent ikväll. (måste ju vara alert på jobbet imorgon)

Undrar vem som kommer behöva lämna idol ikväll, tycker ju så mycket om Molly!:) Söta tjej!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Varför får inte jag följa med då???? :(

2011-10-21 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0