Uppdatering ang badrummet

De går faktiskt framåt:) Danne är så duktig!! Nu är elen fixad, isolerat å gipsat och igår gjöt han klart golvet. Vi var ju tvungna att bila i golvet då vi var tvungna att flytta golvbrunnen. Mer jobb än vad man tror de där...
Jag var faktiskt med och hjälpte till igår, en stund iaf. Tills jag lyckades skruva mig själv i fingret... Då tyckte jag inte de var roligt längre! Men nu kan jag ju iaf säga att jag varit med och hjälpt till i badrummet, de har jag inte kunnat säga innan:)
Vi höll på fram tills de var dax att åka ner å köpa pizza, JET stänger ju nio så jag åkte ner strax innan de. Sen åt och duschade vi hos mamma å pappa. Gott att sätta sig i soffan efter att man hållit på hela dagen.
Så roligt å se att de går framåt nu. Nu är ju de värsta gjort. (tror jag iaf...) Nu kommer de bara att bli finare och finare.
/Sofie

 

Danne isolerar, (jag gjorde också) ingen liten kniv man använde till detta...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så duktiga och flitiga.

2011-10-23 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0