Underbara söndag <3

I morse låg vi i sängen och gottade oss ända tills klockan nästan var 10... Underbart!!
Men sen fick min älskling ryck... Han har ju äntligen börjat med badrummet och nu kan man lugnt säga att han är i full gång:) Åh va underbart de ska bli när de är klart!!
Jag åkte och handlade strax efter 10 och därefter så bjöd jag min snickare på frukost. Vi satt faktiskt ute på framsidan och åt, I SOLEN!! Underbar start på denna dag:)



Min, bara min <3



Jag bjöd på färska frallor imorse:)


Igår kväll var vi hemma hos Emma och Andreas. De bjöds på tacos och masssa mys. Jag var väldigt trött när jag gick dit (även om jag hade sovit middag en stund innan) ,men jag höll mig faktiskt pigg långt in på kvällen:) Vi tjötade om massa skit och sedan spelade vi spel en stund. Självklart vann jag och Emma, så de gjorde ju självklart kvällen ännu trevligare. De var gulliga och gjorde oss sällskap en bit hem när klockan började närma sig 12 slaget. Det var underbart väder ute då, +2 var de och stjärnklart. Men va skönt de var att få krypa ner under täcket sen när vi väl var hemma:)
Tack Emma och Andreas för en mysig kväll, denna gång (nästan) helt utan hockey!!!

Nu ska jag fortsätta städa här hemma, Danne och pappa är och slänger skräp på Barnamossen. Jag har bestämt mig för att de ska bli höstfint här hemma nu, så de är ju bara att fortsätta fixa!!
/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0