Syskon kväll hos Lollo

Ikväll hade Lollo bjudit in oss alla fyra:) Super mysigt, hoppas de blir fler gånger! Hon hade fixat räksmörgåsar och kladdkaka med glass å jordgubbar. Så nu är man mätt och belåten. Mysigt slut på denna veckan. Kul å se hennes fåglar hon har skaffat sig också... Lemon och Muffins heter dom. Nu har hon ju sina djur hon har tjatat om:) Hoppas hon står ut med dem ett tag bara...?!
Vi fyra ska på Ladies Night den 12/11, då blir de go middag innan showen bestämde vi ikväll. Hoppas på att de kommer bli lika trevligt i år som de varit åren innan. Kul att vi gör detta tillsammans tycker jag.
Tack systrar för ikväll!





Lemon och Muffin



Sådant här te vill jag också ha, något te från Malmö. Drack kaffe idag men Lollo jag kommer över någon dag och smakar på detta, de luktade ju super gott:)
Medans jag var hos Lollo så har Danne lagt in den nya golvvärmen i badrummet:) Så duktig min kille. Får nog ta och överraska honom med något snällt snart, de är han värd!!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Louise

Superkul att ni alla kom!!! :) Haha får chasa iväg grisen nästa gång;)

2011-10-24 @ 13:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0