Städ söndag

Även denna söndagen blev de storstädning för min del. Allt blir ju skitigt när Danne håller på i badrummet. Så idag blev de till att dammsuga, tvätta golven, damma och torka av allt igen... Idag tog jag även tag i sovrummet. Det var dags för att lägga rent i sägen. Tyvärr blir de ju att man måste ta tag i tvätten då också. Antingen är tvättkorgen för full för att få plats med lakanen eller så blir den full direkt, så då är de lika bra att tvätta samtidigt. Så nu har jag tvättat och städat sen kl 10... Men rent och fint har de blivit:))



Hängde ut allt för vädring, även bäddmadrassen kom ut:)



Lägger upp lite kort på vårt sovrum, nu när de är ny bäddat och fint! Har faktiskt varit duktig och rensat mitt nattduksbord idag, de har Danne bett mig göra i snart 1 år tror jag... Bättre sent än aldrig!!




Ny bäddat och fint!



Fina detaljer på sängkläderna



Tycker denna skylten är så fin, den har Danne fått av mig i paket!
(så han inte ska glömma av att pussa på mig)
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0