Sovmorgon ?!

Idag kunde jag unna mig en sovmorgon:) trodde jag... Tills jag insåg att jag glömt ställa om alarmet på telefonen. (som alltid ringer samma tid mån- fre) så tyvärr blev de inte så, men jag gottade till de med att ligga kvar i sängen iaf!! Danne kom hem rusande strax innan nio och ville hämta lite frukost. Så du hade jag kokat ägg till honom och fixat en ostsmörgås. Vad gör man inte för sin kille?!

Nu ska jag åka iväg till gallerian i Kungsbacka, ska hämta ut min telefon som Telenor har skickat. Fast jag ska ju skicka tillbaka dem med en gång. Hämtade ju ut en i butik istället. Hoppas nu bara de är smidigt att skicka tillbaka den...

Ikväll blir de bonde kväll igen, denna gången ska vi vara hemma hos Malin:) Promenad innan de kanske?? Mys blir de iaf!!
/Sofie

 

 


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

sv.

mamma åker hem imorn Fredag =(

fy tusan vad en vecka går snabbt.. vill ha henne här längre!

men men....

klart vi får boka in en hockeykväll i veckan..

hur mår du?

kram

2011-10-27 @ 15:58:01
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0