Redan torsdag...?

Idag började jag 12 igen:) Riktigt skönt ibland å få någon extra timme på morgonen. Så idag fick de bli en lång morgon promenad. Sen åkte jag förbi Martina för att låna duschen. Kul å variera sig lite...:)

Jag och Malin har haft en go dag på jobbet idag, segt när klockan blir fem och hon ska gå hem bara... Inte lika roligt å stå kvar ensam då. Imorgon är de fredag igen och då jobbar jag å Tessan tillsammans, vilken fredag de kommer bli imorgon. Känner på mig att de kommer vara fullt upp!! Idag öppnade Boomerang en ny butik på Frölunda Torg. Så kul, jätte fin butik. Håller tummarna att den butiken också kommer gå bra nu!!

Nu blir de höstmöte på Kungsmässan... Rickard Sjöberg ska komma förbi och föreläsa, ska bli spännande att lyssna på vad han har att säga! Hoppas inte de kommer ta hela kvällen bara. Vill hem till min kille sen så de hinns med lite mys innan vi ska nana. Tror han skulle iväg å se på hockeyn ikväll så han blir väll sen hem ändå...

Var nere på Kungsblomman innan idag och köpte massa nya fina blommor. Snittblommor fick de bli idag, hade tänkt göra lite fint inne nu också. Hoppas bara dessa blommorna klarar sig några dar, åker ju bort under helgen och de hade varit kul om de blommade även när vi kommer hem...
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Jannie

hoppas du får en fantastisk fredag going!KRAMAR

2011-10-28 @ 07:22:24
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0