Pannkaksmys

Igår så var de en häktisk dag. Danne kom in och hämtade upp mig på jobbet redan vid 16,15. Vi skulle på informationsmöte nere hos Länsförsäkringar för Kolla Parkstad. Kommer nog bli jätte fint där nere:) Tyvärr vet jag inte om de klickade direkt med dem radhusen som vi varit intresserade av. Men vi ska fundera lite till, tänkte kolla upp mer info även om de som JM ska bygga där nere.
Sen så var vi hemma en snabbis och hade lite pannkaksmys:)) Åh va jag gillar de!! Gott å lätt!!!!
Sen skulle jag och Emma bort till Tjejkväll på Hedinsbil... vet inte riktigt vad jag ska skriva om de... Men de var väldigt mycket folk därborta, fin lokal... Men inget ställe vi ville stanna på. Så vi beslöt oss för att åka till Black Pearl och se på hockeyn med killarna i stället. Kul att Frölunda vann igår igen!! Så kvällen slutade riktigt bra, dock inte där man trodde... Men Emma jag är jätte glad att vi åkte dit och tittade iaf, men jag gillade Plack Pearl mer igår:))
Ikväll ska vi till Emelie och David, självklart blir de IDOL!! David ska tydligen bjuda oss på mat... vågar man äta?? Återstår att se...:)

Ha nu en grym fredag!!




Pannkakor <3
/Sofie


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Håller med dig!

Black Pearl var myyyyyyyyyycket bättre =)

Kram

2011-10-14 @ 11:07:16
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0