Ny vecka, nya möjligheter!

Ännu en ny vecka! Lite närmare Egypten, lite närmare jul och ännu lite närmare dag 100... fasen nu måste jag skärpa till mig igen, gick ju så bra i början, nu har jag mest stått stilla de sista veckorna. Skönt att jag inte går upp något iaf. Men nu ger vi järnet de sista veckorna. Hade ju varit roligt om man kunde bli lite lättare tills vi åker till Egypten:)

Igår så råkade jag tyvärr backa in i en "gris", gjorde de utanför Lollo... Ingen glad sambo nu alltså! Men får hoppas att de går lätt att reparera. Får ta tag i de nu med en gång bara!! (finns ju roligare saker att göra nu)



Nu ser ni ju även då att jag hade backsensor... (alltså hur lyckades jag??)
/Sofie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0