Ny telefon!!

Igår var jag ju ledig men vet faktiskt inte vart dagen tog vägen... Jobbade fram till 12, sen gick jag ner till 3. Jag har ju velat byta telefon nu i hundra år och väntat på den nya Iphonen. Men nu har man ju hört att den kanske inte är så bra som man hoppats på. Danne är ju super nöjd med sin Samsung och man hör fler å fler som faktiskt håller med honom... Så igår bestämde jag mig för att de var min tur att få mig en ny telefon! Tyvärr så blev de massa strul. Jag bestämde mig för att inte ha kvar 3, utan byta till Telenor. Ringde till Telenor när jag kom hem och beställde nytt abonnemang och den nya Samsungen. Åh va nöjd jag var!! Sen ringde jag 3 och skulle säga upp mitt abonnemang hos den... Då klippte dom ju de med en gång... Så jag satt här helt utan telefon... JAG KLARAR MIG INTE UTAN TELEGON!! Sen skulle jag in till Göteborg på massage, åhhh va skönt de var! Jag rös i 1 timma!! Men hade lite svårt att slappna av helt då jag oroade mig över min telefon... Så efter massagen gick jag till Telenor i Nordstan! Fick hjälp av en super duper grym tjej där, så efter mycket velande så fick jag mig min nya fina mobil + att hon hade ringt till 3 och fixat så jag kunde ha kvar mitt abonnemang där ett tag till. Så hon löste ALLT! Guldstjärna till henne!!!

Sen har bloggen strulat... vet inte vad de är med den, kan inte lägga in bilder... Var ju på kalas och firade Paulin i tisdags, kommer bilder från kalaset när de löst sig här.

Idag blir de heldag på jobbet, Malin som är sjuk är gullig å kommer in någon timme iaf! (så jag kan få äta lunch) hoppas de blir mycket att göra idag så dagen går fort!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Det blev en vit samsung va?

;)

2011-10-20 @ 19:13:11
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0