Massa mys

Jag är så glad att även min sambo gillar att mysa... :) Vi tänder ofta mycket ljus här hemma så vi ska få en mysig känsla. Man får faktiskt "ro i kroppen" tycker jag (iaf så får jag de) när man tänder massa ljus å bara kan sitta och slappa. 
Jag kan komma hem i bland efter jobbet å vara trött, grinig eller allmänt hängig. Då kan man ha turen att Danne har fixat lite här hemma. Det inne bär att han varit gullig å tänt massa ljus. Själv sitter han sen i soffan och spelar lite TV- spel... Då bryr jag mig faktiskt inte om att han spelat TV- spel, jag blir bara så glad av att alla ljusen är tända. Jag slappnar verkligen av då, vilket man behöver göra ibland:)



Mamma, dessa ska stå tillsammans, ingenting annat:)





Vår fina stege, som vi målat om och slipat till
(som en gång använts för att komma upp på vinden...)
/Sofie

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Myyyyyyyyyyyys!!!

Vi kommer och myser med er nån kväll!

:)

2011-10-17 @ 10:50:16
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0