Måndags bio

Jag och Carro har pratat i evigheter om att gå på bio tillsammans. Vi älskar ju båda två kärlekskomedier och de har ju faktiskt gått en och annan kärlekskomedi de sista på bio, men vi har aldrig kommit iväg... Så när vi ikväll kom på den grymma idén att gå på måndags bio så blev båda väldigt glada:) Vi blev ännu gladare när vi fick reda på att de bara kostade 70:- att gå på bio på måndagar. Så de kommer vi göra oftare nu framöver. Grymt att starta veckan med bio. Vi fick även med oss Elin och Kristoffer. Vi fyra träffades strax innan bion och tog en kopp te inne på Naam. Nu är de verkligen höst när man tar sig en kopp te, mys:)

Idag så kollade vi på den nya Svensson Svensson filmen. Jag brukar ha lätt för att skratta, men denna film tog nog priset. Det sköna var att de inte bara var jag som satt och skratta i biosalongen...:) Oj va vi skrattade mycket!! Sevärd film men förstår om inte alla tycker om den, man måste nog ha en speciell humor för att tycka om den. (tydligen har jag den humorn så som jag skrattat ikväll)




Dom har ju blivit några år äldre men man kan inte annat än gilla dem!!



Nu blir de sängen för imorgon bitti ska jag upp tidigt, hade tänkt gå ner till Friskis och träna en snabbis innan jobbet. Mest för att jag behöver "låna" deras dusch där nere... Under denna period som badrummet är "under konstruktion" hemma hos oss så kanske mitt Friskis kort kommer bli väl använt...?!
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0