Inte alltid på topp...

Idag är tyvärr en sådan dag när man är hur trött som helst... De började igår strax innan jag skulle sluta jobbet. Men jag försökte hålla mig då vi skulle hem till Emelie och David på middag. Dom bjöd på super god mat. En härlig höstgryta. Perfekt nu i detta väder. Vi kollade självklart på Idol och sen orkade jag tyvärr inte mer. Vi fick åka hem och jag somnade direkt.

De var segt att gå upp i morse, men de var bara jobb till 15,30 idag så trodde jag skulle orka de. Men tyvärr så hade Tessan en väldigt trött arbetskamrat idag... När jag kom hem så gick jag å lade mig en timme.

Danne har börjat med badrummet, så kul!! Dock fick jag lite dåligt samvete att jag gick å lade mig när jag kom hem istället för att hjälpa honom. Men jag får väl hjälpa till en annan dag:) Nu ser de fruktansvärt ut i både badrummet och hallen. Håller tummarna för att de kommer gå ganska fort, men man vet ju aldrig. Vi har ju bara en toalett så de kommer bli några jobbiga veckor nu. Var nere hos mamma och pappa och duschade precis:) Ska på taco kväll hos Emma och Andreas ikväll och där vill man ju inte lukta illa...

Tänkte inviga min goa dunnnis ikväll när vi ska promenera bort till Emma och Andreas. (inviga den för iår alltså)


Denna kan man bara inte annat än älska...<3


Trevlig kväll på er nu!!
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0