Fullmåne....

Fasen va de är jobbigt när de är fullmåne ute... Nu har jag sovit dåligt två nätter i rad. Blir så trött! Jag bara ligger å vrider å vänder på mig, försöker tänka på tråkiga saker så jag ska somna... MEN nej, de går inte!!
Så imorse blev de inte någon morgonpromenad som var inplanerad, men ska ju ut till Tessan ikväll så då får de bli en promenad ute hos henne:)) Ska bli så roligt att komma ut till henne igen, var jätte längesen jag var där. Ska jag få kika på deras nya badrum också!!



Nu får fullmånen dra sig undan igen...

När man är lite hängig så här så har jag köpt goooa vitaminer till jobbet. Nu ska ingen bli dålig denna hösten:) Själv blandar jag ut den i vår fina vattenflaska på jobbet, ser ju så gott ut!! Och det är de:)



Hallonsmak!!
/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0