Fina höstblommor

Härom helgen fick jag ett ryck, jag ville få fint på vår framsida. Jag åkte iväg till Tingbergs blommor å köpte fina höstblommor och några nya krukor. Dom är så bra på Tingbergs blommor, hjälpsamma och så har dom så mycket fina saker.
Malin var snäll å hjälpt mig att plantera, snäll kompis man har:) Vi hade tur så de var fint väder den dagen vi planterade. Självklart var Bellus nyfiken på vad vi gjorde så hon var med oss undertiden!





Blev en mysig lördag ute i de fina vädret!







Trodde ni inte om mig va...? Den lever fortfarande!!

Lilla hörnan vid entrén:)



Blev en del fina planteringar, hoppas nu de fina höstvädret håller i sig bara. Sol vill vi ha!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint. Roligt att du blivit intresserad av blommor och växter.

2011-10-25 @ 09:15:54
Postat av: Jannie

Men jisses så fint!

Ser ju ut som värsta drömmen.

Skulle du komma hit o fixa till oxå eller??!

O vilken söt liten blomma med glasögon du fångade.



ha ha ha Jag sy??Ja eller hur... ; )

Hoppas allt är bra!Bamsekram

2011-10-25 @ 14:31:10
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: emma-isabella

Åhhh så fint!

Kramis

2011-10-25 @ 22:34:43
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0