38 tända ljus...

Danne skickade ett sms till mig idag där han kallade mig sockertopp...? längre ner i samma sms bad han mig köpa en snus till min ögonsten...? VA??? Får man göra så???

Jag var iaf snäll och köpte honom en snus. Lite snäll får man ju vara när de är fredag:) När jag nu kom hem så hade han varit så gullig och dukat. Sen var han snabb på att berätta att han hade tänt 38 st ljus... Åh va mysigt och snällt gjort sade jag!! Hann inte säga mycket mer innan han frågade vart snusen var... Men men nu är vi glada båda två iaf:))

Sitter å väntar på att Emma och Marcus ska komma med pizzan! Blir perfekt till Idol nu:)



Några utav alla 38 ljusen han tänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0