Lång dag

Vilken fixar dag de blev idag:) Jag å Malin fick köpt mycket roligt på Ikea, vi kom även till Chilli och Tyglagret innan vi var på väg hem. När jag hade lämnat av Malin så åkte jag direkt till mormor. Blev kvar där i några timmar innan jag var klar med mina 24 st små julstrumpor. Jätte nöjd nu:) Hade super mysigt hos mormor, självklart hanns de med en go fika också. Tyvärr hann vi inte med några kuddar idag så jag ska åkte tillbaka till henne någon kväll i veckan.

Av de fina röda jul tygerna ska de bli kuddar till soffan hade jag tänkt...
Idag har jag även pysslat med att göra mina egna ljus, ljus med tryck på:) kan lägga upp några bilder på dem imorgon. Så fina de blev. Hittat min nya hobby!

Malin här kommer en bild på den fina ängeln och tecknet jag köpte i fredags. Vad tycker du??



Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss, mys å kunna lägga sig i tid ikväll:))
/Sofie


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Åh vilken fin ängel..passar bra där!

2011-11-07 @ 13:23:04
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: Louise

Hemmafru kanske är din karriär? ;)

2011-11-07 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0