Ny dag nya möjligheter

Ja så känns de verkligen idag. Jag är ledig och de kan hända massa roliga saker idag.
Martin (rörläggaren) har varit här nu på morgonen och kopplat in allt. Så nu ska de piffas till där inne. Tänkte överraska Danne med de idag. Hoppas jag hinner klart till han kommer hem.

Sen vill jag också skriva att jag är väldigt glad att jag är vän med Malin!! Så glad att du alltid tänker på mig och finns där när jag vill prata (som är ganska ofta) Du är bäst:)


Jag och Malin <3

 

Kommentarer
Postat av: Jannie

Jag hjärtar oxå Malin!Hon är fantastisk!

Helt dåligt att de flyttade till Onsala istället för Fjärås bara... ; )

Vi tar gärna en promenad någon förmiddag!

Bara vi beställer bra väder först!

När åker ni förresten???KRAMAR

2011-11-18 @ 13:42:36
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Malin

Oj.. jösses vad söta ni är mot mig! Vad har man gjort för att förtjäna så fina vänner som er... Ni är underbara=)

2011-12-11 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0