Krans till dörren

I veckan har jag varit och köpt en krans att hänga på utsidan dörren. Tycker de är så fint att ha nu på hösten.
Kan tycka de är svårt att hitta bra storlekar på kransar. Antingen är dem förstora (bara massa granris eller mossa runt) eller så är dem för små. Jag tycker denna hade en bra storlek men kanske att den har lite för mycket "saker" på. Men jag föll för just denna iaf:))
Sen är jag ju väldigt förtjust i mitt hjärta som har hängt ute säkert över ett år nu. Det köpte jag när jag och mamma var i Kinna sist. (för längesen alltså) Dit ska mamma på lördag å tyvärr jobbar jag då... Men de får bli en tur dit till våren, så mysigt å åka dit ibland. Mycket fina tygaffärer och mysiga heminredningsbutiker. Nu när jag börjat sy lite så kanske man kan hitta mycket fint att använda sig utav där:))


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0