Friskt...?!

Ja de var vad Danne sade när jag berättade för honom att vi nu har 14,6 grader inne hos oss!!
Elektrikern var tvungen å stänga av värmen hos oss igår (fråga mig inte varför, sådant förstår tydligen inte vi tjejer ändå... ) men vi trodde ju iaf vår värmepump skulle fungera. Men NEJ... Så inatt har vi sovit TÄTT ihop och med pyjamas och tofflor. Mysigt men inte så roligt när man vaknar av att man fryser iaf...
Som tur är så kommer elektrikern redan idag igen och fixar till PROBLEMET.



Nu blir de till att åka till jobbet, idag är Malin tillbaka:) Hon har varit i London över helgen, Gottegrisen!! Men snart åker jag och Daniel också så jag är inte bitter....:))


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag ska inte klaga över mina 17 grader;) haa

2011-11-16 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0