Egen tid

Ja när hade jag de senast?? Haft en jätte go kväll. Körde ner Danne strax efter sex, därefter åkte jag till mormor. Sydde de nya "överdragen" till mina ljuslyktor. Sen kollade vi på "så mycket bättre" å drack kaffe. Åkte från henne till Martina, vi kollade på en film. Som vanligt kommer jag inte ihåg vad den heter... Men bra var den.
 Nu har jag varit ensam hemma en liten stund iaf. Så skönt... varför är man inte de oftare? Borde köra ut Danne oftare så jag får mer egen tid!!!



Nya tillskottet i min kollektion:))

Sen har jag, mamma och min syster Martina namnsdag idag. (Elisabeth) Vilket vi brukar fira!! Så idag har jag faktiskt fått öppna paket. Så mysigt. En försmak på julen:) Brukar alltid få minst en chokladkalender, men inte år...
Av Lollo fick jag så jag ska göra ett eget pepparkakshus... Hur de nu ska gå?? Men jag SKA göra de innan jul (testa iaf) Av Danne fick jag liljor idag, tycker dom är så fina. Kul att han kom ihåg min namnsdag. Av mamma å pappa fick jag trosor och en fin blomma (krukan tyckte jag jätte mycket om) av Martina fick jag en tidning. Den har jag bläddrat igenom nu. Mycket fint i den:) pappa kom faktiskt in med en blomma på jobbet idag. Tyvärr glömde jag den där... Men imorgon kommer den stå fint i vårt köksfönster!!!

 



 



Tyckte krukan var SÅ gullig. Hoppas nu blomman håller sig länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0