Borta bra men hemma bäst

Efter en helt magisk resa med min älskling i Egypten förra veckan så är de med blandade känslor man är hemma igen...
Borta bra men hemma bäst, på något konstigt sätt så är de faktiskt så. Vi njöt verkligen av att komma HEM TILL OSS! Man inser hur bra man har de här hemma när man kommer bort några dagar. Men fasen va bra vi har haft de när vi varit borta:) Sol, bad, god mat och en ring på fingret!!! Kan de bli bättre??
Har suttit å myst i soffan ikväll och gått igenom alla bilderna från resan. Så lovar att de kommer komma bilder.

Ikväll var vi ute i Onsala hos Dannes päron en liten stund. Medans Danne hjälpte hans pappa med ett fönster tog jag mig en liten promenad. Gott väder faktiskt när man väl kom ut. När vi kom hem så gick vi tillsammans ner till mormor och hämtade "julkalendern" jag gjort till Danne. Så nu sitter den uppe på väggen i hallen. Å jag är super nöjd!!! Hoppas nu bara att Danne gillar den också:))

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Härligt.. och grattis ännu en gång till förlovningen =)

2011-11-30 @ 23:18:46
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0