Bara några timmar kvar

Vi började packa för en halvtimme sen... Så mysigt att göra de nu i sista sekund. Men man vet ju vad man behöver ha med sig. De man "råkar" glömma kan man ju alltid köpa nytt där nere. Förhoppningsvis iaf:))
Men jag tror inte vi kommer glömma något. Vi har fått med de viktigaste iaf, solskyddsfaktor och handsprit!!
Alltid en bra början

 

De jobbiga är bara att "välja" vilka bikinisar man ska ha med sig... Just nu när man känner sig likblek (och inte fasen har jag lyckats gå ner några kilon inför resan heller) så känns de inte helt OK att sätta på sig en liten så kallad bikini nu i november... Men förhoppningsvis så tänker man inte på de när man väl är där nere. För då ska jag ligga å gotta mig på stranden å springa ner i havet å bada hela dagarna:))


Kommentarer
Postat av: mamma

Gottegris. Börja känna avundsjuka.

Ha det nu riktigt gott och var rädda om varandra.

Kramar / mamma

2011-11-20 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0