Arbetslördag...

Danne lät mig sova ända till 10.00 idag:)) Så gott å bara få ligga å dra sig. Gick upp å gjorde frukost och städade av efter igår. Riktigt trevlig kväll igår.
Sen bar de av till jobbet. Jobbade mellan 12-17,15 idag med goa Jennifer. Tyvärr ganska lugnt. Kunderna börjar kika på julklappar redan nu. Blir en å annan paket redan. Men man märker att de inte är några minusgrader ute... Jackorna säljs inte alls som förra året... Men de kommer nog snart.
Nu ska Danne ner på party hos en gammal arbetskamrat som fyllt 30. Själv har jag bestämt mig för att ha en mys kväll hos mormor... (vilken lördagskväll) men jag ska dit å sy och titta på "Så mycket bättre". Ska faktiskt bli super mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0