12-11-11

11-11-11 blev då inget speciellt...
Vi hade iaf en mysig kväll inne i Göteborg. Vi åkte hjulet, super fint var de. Vilken utsikt man hade. Så fint å göra de på kvällen. Allt var ju upplyst. Tjusigt!! Men vi sade faktiskt att vi skulle vilja åka in en gång till, till våren också. Få se skillnaden.
Sen frös min älskling och var jätte trött. Så de blev till att åka hem igen, vi hann iaf gå en snabbis på Kungsgatan som invigdes igår. Vi köpte med oss mat hem och satte oss i soffan för att kolla på Idol. Vi har ju följt detta från första programmet i år så vi kunde ju inte svika liksom...
Danne somnade i soffan redan strax efter 21.. rolig kille liksom. Jag var nog lika trött men jag kämpade mig vaken till kl 21,45 å sen gick jag å lade mig. Då låg Danne kvar i soffan. Gick inte å väcka honom...
Det var min fredag 11-11-11... Inte riktigt som planerat, men jag är glad ändå!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker så mycket på dig. Du är så fin

2011-11-12 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0