"varannan månad"

Idag sov jag ända fram till kl 11... Inte helt ok när man börjar jobba kl 12.00. Men de behövdes, så trött. Antar att de är de tråkiga vädret och att man inte riktigt vaknat upp från vår underbara semester:) Men när jag väl kom till jobbet så var man pigg igen. Så roligt nu när julen börjar närma sig. Kunderna är glada å jag å Jennifer har haft de så trevligt så. Men så kommer man ut i mörkret igen om tröttheten kommer tillbaka.. Pappa var jätte gullig å var min privata chaufför idag, han både lämnade mig och hämtade mig på jobbet:)) Ibland är han vara SÅ BRA!!

Ikväll ska vi ut till Jannie och Emil. De är dax för vår "varannan månad" ikväll. Verkligen roligt att de blir av:) Ledig imorgon men Danne ska upp tidigt så vi får se hur sena vi blir ikväll. Vill så gärna se Så mycket bättre, men vi får väl se vad värdparet har planerat in...?

Hoppas ni också får en trevlig lördagskväll!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0