Tjejmys hos Emma

Ja igår var vi en sväng hos Emma som hade bjudit in till tjejkväll:) Första kvällen Marcus skulle bort så passade hon på direkt. (De gillar vi Emma) De bjöds på frallor, massa gott pålägg och te. Mummmms!
Emma visade även stolt upp sin nya one pice. (den andra hon har är tydligen för varm...??) De som måste tilläggas är att Marcus har en likadan fast i blått... Vi fick bevittna detta när jag och Danne var och hälsade på i söndags... Vilken syn:))


Tydligen så kan man även stänga den helt, något som Nasim tyckte var otroligt fiffigt:)



Igår var vi även och beställde våra ringar:) Äntligen, fasen va vi har velat. Vi har inte riktigt tyckt samma, men nu till sist så har vi fått ge och ta lite... Men så bra de blev. Hoppas nu vi hinner få dem innan jul, hade varit så roligt å få dem innan tomten kommer!

Idag blir de en ledig förmiddag, tänkte ta mig en promenad. Ser dock kallt ut ute men jag får väl ta på mig något gott å varmt bara. Danne var så duktig och oljade in alla våra ekmöbler igår (vilket är typ allt vi har) så de ser ut som kriget hemma hos oss nu... men de måste ju få torka. De jobbigaste är nästan köket (bänkskivorna) kunde ju inte stå där å göra frukosten nu på morgonen. Så får trängas med all skit på soffbordet nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0