seg måndag

I natt har jag inte kunnat sova... När man väl inser att kl är över 3 och Danne ligger å snarkar bredvid så blir de inte lättare heller... Så denna måndagen började lite segt när klockan ringde. Men de har varit en rolig dag på jobbet med Malin. Nu märker man tydligt att julhandeln är i gång:) Men när jag kom hem så var jag både hungrig och trött... Danne hade varit gullig å plockat undan här hemma, så vi satte oss och åt tacopaj!! Så gott de var idag. Hade sallad och vår goda vitlökssås till. Mmmmm:)
Nu ska vi faktiskt gå och lägga oss, Danne är också trött. Men de blir nog att vi ligger i sängen och tjötar skit en stund innan vi släcker. Har ju en del julklappar att prata om...
Imorgon blir de Ullared en snabbis innan jobbet. Hoppas man kan hitta lite roliga saker nu innan jul där nere. Har en lång lista som jag ska hinna med på  1,5 tim. 
De ska gå:)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: mamma

1,5 timma på Ullared för dig!!!???? Lycka till!

Du vet väl att dom öppnar tidigt.

2011-12-06 @ 08:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0