3:e advent

Igår hade vi en jätte mysig 3:e advent hemma. På dagen passade vi Andrea samtidigt som vi städade och fixade inför kvällen. Sen åkte jag och Andrea och handlade. Så gott att hon är så lätt att ha med:) Gulunge!! Hon fick med sig några burkar vi hade hemma som hon ville panta. Som tur var så blev de lite pengar för jag hade lovat henne att hon fick köpa sig en glass för de pengarna hon fick ihop. Så en mjukglass med strössel blev de, å hon var glad som en sol:))
Sen var de bara att sätta igång med gulaschsoppan som vi skulle bjuda på under kvällen. Som tur var så blev den jätte god. (tyckte jag iaf) Det verkade som de andra också tyckte de då allt tog slut... 
Nu har jag julkänsla igen, den försvann när vi var i Egypten... Men nu har jag den igen, och jag älskar den:) 
Tack alla för en mysig kväll igår:) 


Kommentarer
Postat av: mamma

Mamma är bra att ha ibland.

Hoppas din julkänsla sitter kvar. Du får inte titta ut. Kram

2011-12-12 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0