Ibland överraskar faktiskt min älskling


Ikväll när jag kom hem efter träningen så hade älskling tänt ljus överallt här hemma! Man blir så himla glad då <3
Själv satt han i soffan och mös i sin morgonrock å var SÅ TRÖTT!! 
Han spelade ju faktiskt korpen match i regnet idag... Å de blir man tydligen väldigt trött utav...  
Själv kom jag hem genomblöt (eftersom de självklart regnade när jag kom ut från Friskis och jag är så duktig och går ner...) Men man kunde inte annat än le när man kom in och såg alla ljus, det är kärlek de, han viste att jag behövde de när jag kom hem idag :))
Det var verkligen ett jobbigt pass även idag. Tyvärr blir de så varmt inne i deras lokaler så man svettas ju som grisar allihopa... Men de gör att man känner sig så duktig när man går därifrån å svetten bara rinner...

Sen måste jag visa upp "vårt" nya kokboksställ. Det har nämligen jag och Danne gjort själva. Det är klart att Danne gjort LITE mer än mig då jag inte kan/ får använda hans verktyg. Men jag fick iaf bestämma hur de skulle se ut:)) Resultatet blev grymt!!! Vi borde faktiskt starta ett eget företag jag å Danne. SODA design (SOfie - DAniel) kanske?? Jag designar och Danne fixar... Det låter väll bra???



Sen måste jag ju även berätta att han var duktig och sätte upp hyllan vi pratat om så länge!



Super bra blev de!! Ibland är de faktiskt riktigt bra att ha en snickare hemma :))
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0