DAG 9- Martina fyller år


Kom precis in från en promenad med Martina och båda hundarna. Det har  regnat hela morgonen så vi laddade upp med regnställ, men inte en droppe de kom medans vi var ute:))
Det är Martinas födelsedag idag, GRATTIS!
Innan jag börjar jobba idag så ska jag följa med henne ut till Onsala och byta en väska som hon fick av tjejerna i morse. Skit snygg var den men hon skulle kika på en annan färg. Vill också fylla år nu. Har kommit på massa saker jag behöver men som inte är roliga att lägga pengar på... Ex. ett eget regnställ (lånar alltid mammas), regnstövlar, träningskläder, ny parfym, nya fina skor nu till hösten mm.... Ja just nu kan man komma på massor utav saker, men när man väl fyller år då kan man inte komma på något vettigt.
Nu måste jag äta upp min gooooa frulle innan jag ska hoppa in i duschen så Martina inte behöver vänta längre...

Fick ett SMS utav Danne innan (kan inte berätta vad de stod), men han gör mig till den lyckligaste tjejen på denna jord. Han är bäst!!



Mmmmmmm
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0