DAG 8- Ny vecka, nya tag


Kan inte fatta att de redan är en ny vecka...
Förra veckan gick så himla fort! Det var faktiskt en av de bästa veckorna på länge.

X Jag började träna igen
X Var på Bio med underbara människor
X Lönen kom när den skulle
X En helt ledig helg hemma, jag och älsklingen har bara VARIT

Jag har bestämt mig för att jag inte ska väga mig mer än en gång i veckan. Jag blir ju alltid så besviken när jag ställer mig på vågen. De har ju aldrig gått så bra som man hoppats på, så för mig slutar de alltid där!! Men denna gången så ska jag vara nöjd med det lilla de blir.
Lördag morgon är den tidpunkten som är den nya avgörande tiden... I lördags var de faktiskt ganske bra iaf, jag hade faktiskt gått ner 1,2 kg. Nu är de ju bara så då att jag kommer bli jätte besviken nästa lördag om jag inte gått ner lika mycket... eller mer!!

Gjorde 4 pass på Friskis förra veckan och 4 långa promenader. Det ska inte bli sämre denna veckan!

Denna veckan började jag med en timmes promenad, samma runda som förra veckan. Sen ska jag och Tina på step ikväll. Så kul att jag fått med henne:))

Nu är de heldag på jobbet först, rean ska börjas packas ner. Så de kommer bli mycket att göra idag. Gott de för tiden rullar på då!
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att läsa, man blir glad och du låter så glad. Kanon!

2011-08-29 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0