DAG 6


Igår var de faktiskt en super fredag:)
Jobbade med Tessan och dagen bara sprang i väg... Sen hade jag lurat med mig Martina på ett station/ Medel pass på Friskis kl 18-19,15. Jag hade själv aldrig varit på ett sådant pass men jag tänkte att nu när jag varit duktig och börjat träna borde ju detta passet inte vara några problem... JOBBIGT var bara förnamnet... Tina och jag kämpade på hela passet, det var verkligen ett roligt och svettigt pass. Det var jätte längesen jag svettades så mycket som jag gjorde. Men de kanske kan bero på vädret lite också, för varmt och kvavt var de hela dagen igår.
När vi hade tränat klart åkte vi hem för att duscha och fixa iordning oss inför kvällen. Danne hade några killar på besök här hemma. Så vi begav oss till Martina som hade sin barnfria helg:)) Martina hade fixat grillat kött och så skulle vi göra pastasallad till. Super gott blev de verkligen! Vi satt ute hela kvällen, helt underbart!!
Lollo, Moa, Carro och Malin gjorde oss sällskap under kvällen. Super tjejkväll:))
Lollo, Moa, Martina och Carro gick ut medans jag och Malin var "tråkiga" och skulle bege oss hem. De slutade dock med att jag och Malin stod ute och tjötade framtill halv tre... Så mycket vi hade att prata om!!

 
                                                                 Första bilden på Carro som brunett, super snyggt:))



Lollo och Moa




Härliga sensommar kväll!
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder och kul att kvällen blev lyckad.

Visst är styrka station kul!?

Hoppas det blir en bra dag idag också!

2011-08-27 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0