DAG 5 - BIO KVÄLL


Hejsan!!

Igår hade jag en super mysig dag:) Började dagen med promenad och de gör mig så pigg resten utav dagen... Vill ju inte såga att de är så egentligen, för då känner man ju att man måste göra de varje dag. Tyvärr är de inte varje dag man är jätte sugen på de, sängen är ju så fruktansvärt goooo så tidigt på morgonen:)

Hade en bra dag på jobbet, vissa dagar går så fort. Tiden bara försvinner. Fick iaf reda på att inventeringen blev godkänd. Så gottttt, behöver man inte tänka mer på de!

När jag kom hem så gick jag och Danne ut å gick en liten promenad. Så skönt de var ute, klibbigt men go luft. Vi gick förbi Martina och sade hej. Sen var de bara att skynda hem för Emma skulle komma och hämta mig vid halv sju. Då skulle vi in till GBG och kolla på bio. Vi hamnade på Restaurang Danilo innan. Super god mat var de. Unnade mig faktiskt ett glas rött till maten. Har ju bestämt att jag inte ska dricka cider och söta drinkar på ett tag nu. Det var lite jobbigt då Lollo beställde in en såååååååååååå gooood drink. Någon melon drink var de:) Men jag höll mig till mitt goda rödvin. (tur att de faktiskt var gott)
Tro de eller ej men jag åt faktiskt inget gottta inne på bion sen heller:)) Fasen va bra de kändes att jag faktiskt klarade en hel bio utan någonting. Det var lättare än vad jag först trott.


 
Idag blir de promenad ner till jobbet. Blev ju lite sent igår så ville inte gå upp extra tidigt för de. Men Danne tar med sig min träningsväska ner till Friskis senare idag. Vi möts upp där efter att jag slutat, så får vi svettas lite även idag!!!

FREDAG är det ju faktiskt idag, känns underbart. Älskar fredagar!! Ska bara ha en go lugn dag idag har jag bestämt. Men vi får väll se hur de blir:)
/Sofie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0