DAG 4


Igår jag var verkligen helt död på morgonen och tyvärr kom jag aldrig ikapp mig själv under dagen. Så tyvärr blev de ingen morgon promenad igår... Men jag och Steffi hade bestämt att vi skulle på Medel/ Puls på kvällen, så jag viste att jag skulle få in ett gott pass under dagen iaf:) 

När jag kom hem efter jobbet så hade Danne börjat med maten. Kyckling och ris viste jag att de skulle bli för de hade han berättat. Men salladen var slut hemma så de fick jag köpa med mig hem. Köpte faktiskt avokado och hade i också, super gott!! Man kan ju faktiskt säga att jag hjälpte till med maten igår då...




Så här gott blev de:)


Sen måste jag ju bara berätta om passet vi var på igår kväll. Kommer inte ihåg va ledaren hette men tror de var Christer... Steffi varnade faktiskt mig innan vi gick in, hon sade att han var jätte rolig och att vi inte fick titta på varandra under passet för då skulle vi inte kunna sluta skratta sen... Så farligt trodde jag ju inte de kunde vara, eller?? Men JO, så var de:) Passet hann inte börja innan jag var full i skratt och sen var jag super glad hela kvällen. Kan lova att de inte var sista gången jag var på hans pass. Trött blev man också, och nu förstår jag hur viktigt det är att spänna rumpan medans man gympar:)

Inget roligt väder idag, men promenad blev det! Gick en annan runda idag, bra med lite variation. Tyvärr tycker jag ju att det är så tråkigt att gå själv... Men jag hoppas att de blir bättre. Jag har med mig Ola, Sofia och Roger på RIX FM varje dag jag är ute och går. Dom fungerar bra än så länge:)

Nu är de dax för jobbet igen. Hade fullt upp igår, så nu hoppas vi på ännu mer nu när alla fåt pengar!!

/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0