DAG 3


God morgon!

Konstigt nog så har jag faktiskt börjat tycka det är riktigt gott och mysigt med frukost. Innan har jag varit för lat för att gå upp lite tidigare på morgonen för att hinna sitta ner och äta frukost... Alla som känner mig vet att jag inte är den roligaste personen på morgonen, men jag känner mig glad nu så här tidigt:) Får hoppas att de håller i sig...

Igår kom Malin och Christian förbi, så roligt! Har inte träffat dem på länge nu. De har varit på semester och jag och Daniel har ju varit borta tre helger i rad, men nu fick vi äntligen ihop en mysig Tv kväll:) Malin och jag tog oss en promenad till Ica och köpte frukt. Så härlig kväll de var igår, kunde varit ute och gått mycket längre men vi ville hem och titta på True talent. Så till programmet blev de en underbar fruktsallad, det tyckte nog även de andra för allt tog slut:)

Till middag igår så blev de en god köttfärsgryta. Även detta recept har jag fått från min arbetskamrat Malin. Hon har alltid massa bra tips på lager, så henne är de bara att fråga när man inte vet vad man ska äta:)
Men denna gång så hällde jag i lite av vad som fanns i kylen. Man kan ju ha ris eller pasta till om man vill men vi åt de precis som de var. Trodde aldrig Danne skulle gilla det men de gjorde han, så detta kommer vi göra många gånger till!!!



Nu blir de till att åka till jobbet. Redan onsdag... Vart tar dagarna vägen?
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, go du är;)

2011-08-24 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0