DAG 2 - DET ÄR BARA ATT BESTÄMMA SIG


Hellloooo!

Vilken morgon, jag och mamma var nere på Friskis redan 06,45 och körde ett Indoor Walking pass. Underbar start på dagen:) Go musik och bra ledare var de idag!
Mitt i passet när de börjar bli så där otroligt jobbigt så började ledaren pusha på lite extra och efter en stund så säger hon:
DET ÄR BARA ATT BESTÄMMA SIG!
Det fick mig att börja tänka... Fasen va bra de lät, varför har man inte sagt så till sig själv typ 1000 gånger innan i sitt liv??
Detta kommer jag nog ha med mig hela mitt liv... Låter kanske lite klyschigt, men med tanke på att jag ofta vill göra så mycket så kändes detta verkligen som en tanke jag måste börja använda mig utav.

Vad är de jag verkligen vill och vill göra???!!!???


Just nu har jag iaf världens bästa kille här hemma. Vi har kommit fram till att varje morgon som jag är ute å går innan jobbet, så blir det han som fixar middagen:) Så kan lova att de kändes helt underbart när han ställde sig i köket igår efter att vi kom hem från gymmet och jag kunde sätta mig i soffan!! Jag har nu då bestämt mig för att jag verkligen ska gå ut och gå varje morgon för att få behålla denna lyxen:)
Funderar på vad han tänkt bjuda på idag??
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är underbar

2011-08-23 @ 11:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0