DAG 10- (-3,5 kg)


Idag gjorde jag de jag inte ska göra.... Jag ställde mig på vågen!
Men va glad jag blev, den visade -3,5 kg!!!
I morse så hoppade jag över morgonpromenaden, jag var hemma och städade istället. Inte lika kul men de behövdes. Paulin och Andrea ska nämligen sova här i natt så behövdes fixas lite innan.

Idag kom Louise Starcke och hennes lilla Ebba och lunchade med mig:)) Vi gick ner till Enbistro och idag blev de viltbiff med potatis. Super gott!



SUPER SÖTA EBBA

När jag hade hämtat flickorna i ishallen efter jobbet åkte vi till MAXI och handlade. De hade fått bestämma mat och då blev de taccccooooosss:)) Så fick slänga i mig de innan de blev ett Medel/ puls pass på Friskis. Lollo mötte upp mig där nere. Fasen va kul de var att träna med henne. De ska vi göra oftare!!

Nu sitter småtjejerna i sängen och har precis ätit fruktsallad, hoppas de somnar snabbt ikväll. De verkade trötta, får bara hoppas att de inte är övertrötta....



<3

Nu ska jag och Danne mysa i soffan en stund innan vi också ska sova. Danne var uppe i natt och hämtade Beda och Magnus på Landvetter så han är TRÖTT...
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha go du är!! :) Hoppas ni får en mysig kväll nu :)

2011-08-31 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0