Vi två...

Alltså vad hade jag gjort utan dig min vän?? 
Du gör min vardag (mkt) roligare :) 

Malin, du å jag vi kan då skratta, gråta, prata, skvallra å göra tokigheter ihop. 

Som i förrgår ... de kunde gått så illa, men i stället skrattade vi. Vilken tur vi hade att Christian var hemma å att de snälla arbetarna hjälpte oss. Annars hade vi då inte kommit så långt å någon mat hade de ju inte blivit...
MEN så bra de slutade, även denna gång :)

Ett gott skratt förlänger livet å jag tror även de förlänger vår vänskap?!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ni två e klockrena xD

2014-10-24 @ 16:20:56
Postat av: Malin

Vad fint skrivet vännen! Glad jag har dig min fina vän💖 Tur man kan skratta åt det...haha men vad ska man annars göra, värre saker kan ske😉 kram!

2014-10-27 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0