morsdag

Då har man varit med om sin första morsdag. (alltså som mamma:))
Gustaf sov ju hos mamma & pappa i natt så vi hade en lyxig (men behövlig) sovmorgon i morse:)
Sen har dagen bestått utav jobb och morsdags fika nere på Håkansgårdsgatan. Jag fick ett par rosa arbetsbyxor utav mina killar idag. Fattar piken... men de kommer bli väl använda nu framöver.
Så de blev en mysig dag trots att de blev några timmars arbete först. Konstigt nog var de jag och Malin som jobbade idag, vi två som har barn... vet inte riktigt hur jag tänkte där när jag lade schemat. Gav Louise och Issa (som inte har barn) ledigt. Men men så blir de ibland. Snart är de ju semester och då ska jag njuta av ledigheten och mina två killar. Dom bästa på denna jord <3
 
Ja vad ska man säga, man har de allt bra...
Vi tjafsar i bland jag och min mor, men de finns ingen bättre än DU!
Maräng med rabarbersmörkräm och jordgubbar på toppen. SUPER GOTT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0