Göteborgsvarvet 2013

Nu är de över, för i år...
Så glad att vi gjorde de. Har ju aldrig varit inne och kikat på varvet innan, så fick en liten chock när jag kom in i år och såg hur mycket folk de faktiskt var. Å vilken fest de var!!!
Jag och Malin hade som mål att ta oss i mål samt att vi skulle komma in under 3 timmar. Vi klarade båda våra mål och är jätte nöjda. Just nu har jag en mör kropp och inser att jag kanske skulle ha tränat lite mer inför loppet...
Nu har vi iaf bestämt oss för att köra även nästa år och då ska vi vara i riktigt bra form. Så nu har vi 1 år på oss att ladda och träna ordentligt:)
 
Laddade innan loppet!
Två nöjda tjejer, dock tycker jag Malin ser lika fräsch ut efter som innan...????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0