Underbara fredag

Vilken dag de blev... även om jag jobbat så har jag hunnit med så mycket!!
Prinsen här hemma sover inte alltid till 10 längre.. vilket gör att även jag får gå upp tidigare nu förtiden. Idag började vår dag strax innan 9. Dock hade han inte varit uppe vid 7 då och ätit välling. Så han var pigg och hungrig när han väl vaknade:)
Sen blev de promenad till jobbet med Gustaf och morfar. Började vid 12 idag. Underbart att få hinna vara ute i solen innan man ska stå inne hela dagen. Hoppas verkligen detta fina vädret håller i sig. Mår verkligen så mycket bättre när SOLEN är framme.
När kl var 15,30 fick jag rusa till fotografen. Vi skulle äntligen få kika på korten vi var och tog förra fredagen. Vilka fina killar jag har!!!! Svårt å välja vilka kort vi skulle ha. Hade tagit så mycket fina kort. Tillsist hade vi 17 kvar, så dem fick de bli. Har inte bestämt än vilka eller vilket vi ska förstora. Får suga på den karamellen ett tag till. 3 veckor ska vi iaf få vänta på själva albumet... 3 veckor... hade ju velat ha dem NU. Hoppas dessa veckorna går fort:)
 Det blev sen en lugn fredagskväll på jobbet. All rea är nu packad och klar. Gott att de redan är färdigt.
Tro de eller ej men sen åkte jag och Carro och tränade, var på gymmet vid halv 9... inte illa en fredagskväll. UNDERBART när man väl är klar. Klagar inte heller sen när jag kommer hem och Daniel har tänt ljus och vi bara kan slappa i soffan. Men nu ska vi snart sova, måste ju ha lite ny energi tills imorgon.
Kram på er alla fina!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0