fredag...

Vilken lång fredag de varit.... men den har ändå gått fort. Jag och Gustaf hade först en mysig förmiddag. Sen kom farmor hit så vi tog en promenad i solen inna jag skulle till jobbet. Underbart att få kunna njuta lite utav de fina vädret. När jag kom till jobbet hade vi fått 15 kartonger med kläder och 15 kartonger med skor. De var inte riktigt planerat... men jag och Louise gick loss bland allt nytt. Så mycket fint som kommit. I år har Boomerang lyckats. Både på dam och herr, underbara kvalitéer och färger.
Men inget slår att få komma hem till mina killar. Idag var tacosen framdukad när jag kom hem. Pappa kom upp å gjorde oss sällskap och hade med sig Sundborn till efterrätt. Kommer inte ihåg när jag åt de senast... SÅ god den är. Får bli en till snart igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0