favorit i repris

Efter jobbet idag blev de till att åka å handla. Hämtade upp mina killar å drog till maxi. Gustaf fick åka i vagnen idag också, vilket var roligt ävan idag:)) Underlättar en hel del när man har en glad unge med sig.... Senare kom Putte å Lisa hit på lite mat. Blev lite mello också, sorry. Vet ju om att de andra inte är så intresserade men jag ville iaf veta vilka som gick vidare. Å de blev rätt låtar till sist, enligt mig:) Klagar inte heller över maten som Daniel lagat ikväll, han blir bara bättre å bättre i köket!!!! Dock var jag ganska nöjd redan innan maten då jag tjuvade lite på vinet.... men är de lördag så är de:)Hoppas ni också haft en trevlig kväll?!Nu ska vi nana gott här iaf, lediga alla 3 imorgon:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0