då var de gjort....

Första löpningen ute, ja faktiskt första löpningen på... kommer inte äns ihåg när de var sist. Kan gissa på att jag inte varit ute sen våren 2011. Ni förstår ju själva hur de kändes idag. Herre gud vilken form man är i... men de kan bara bli bättre här i från:)
Så nu hoppas jag på att de fortsätter vara sol, man får liksom lite mer lust då. Sol = löpning
Sprang förbi några som tränade fotboll på tingbergsvallen, kan ju lova er att jag inte hade fått en plats i start 11 idag...
Men som sagt man måste börja någonstans och de är de jag gjort nu. Får bita i de sura äpplet ett tag, har bara mig själv å skylla att de gått så här långt.




Kommentarer
Postat av: Elin

Duktigt Sofie!! Heja Heja! Ska du springa varvat i år? Hoppas ni får en mysig söndag, själva ska vi iväg på en slags " marknad" här om en liten stund! Kram

2013-03-03 @ 16:48:00
URL: http://www.houstonlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0