1 år äldre

Då har man gått och blivit ett helt år äldre...

Hade en helt underbar födelsedag. Ville inte att dagen skulle ta slut. Mina killar kom in med frukost på sängen och ett stort kort. Där stod de att min present var nere hos mina föräldrar...?? När jag kom dit ner stod de två stora paket inslagna (Daniel som typ aldrig slagit in något tidigare...) det var två nya resväskor. PERFEKT! en stor och en liten. Så dem kommer med till Italien nu:)

Sen på kvällen hade vi släkten här på kalas. Daniel hade gjort sin goooa taccopaj och sen bjöds de på rabarber och jordgubbs kaka som mamma gjort. Några passade på att sitta ute i solen och några fick sitta inne. Har tyvärr inte plats för alla på ett och samma ställe så får dela upp de lite. Kanske kan bli något bättre när vi kommer ner till Frillesås.

I fredags var vi på Tio Peppe och firade igen, denna gången med vänner:) de blev lite god mat och dricka innan vi gick hem till oss och hejade på Sverige. Tyvärr var de ju ingen rolig match... men vi hade trevligt iaf.

Tusen tack för ALLA gratulationer och fina presenter jag fick på min dag, önskar att man kunde fylla år lite oftare så man kan få fler goooa dagar som dessa!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0