30 åring här hemma...

Nu har Daniel fyllt 30. Någon jag har skojat om länge, att han snart ska bli gubbe.
Så kom dagen när han skulle bli gubbe... ingen större skillnad. Min mormor trodde ju att Daniel var 1 år yngre än mig när vi träffades (han ser ju rätt ung och fräsch ut min kille!!!) så vi kan ju säga att han fyllde 25:)
 
Vi var några vänner som gick ut och åt på hans stora dag. Tack alla ni som var med och gjorde kvällen till en super trevlig kväll. Daniel skrattade gott åt presenten ni hade fixat ihop när vi kom hem. Får se när han väljer att börja använda antirynkkrämen:)
 
På lördagen hade vi släkten här på kalas, vi hade hyrt lokalen här i området. (Så smidigt) Han är nu alltså fullt firad och jag har en fullt frisk och kry 30 åring här hemma. Får väl se när skavankerna börjar komma...
 
Självklart blev de även banantårta detta året på Daniels födelsedag, och han gjorde dem helt själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0